WERNISAŻOWO



Poznałem drugi uśmiech duszy...

Prowokacyjny POST ... ale nie o to tu chodzi. Zdjęcia emocji jakie towarzyszyły mi podczas spotkań, rozmów, czasem tylko spojrzeń - bo słowa ciężko wypowiedzieć gdy dźwięk jest otchłanią nie do pokonania. Niepełnosprawność duszy czy ciała nie zawsze musi paraliżować strachem. Warsztaty Terapii Zajęciowej, www.wtz-dobroszyce.org.pl, miejsce życia, miejsce pomocy i nauki zrozumienia, że to czego nie znamy wcale nie musi budzić lęku i niezrozumienia. Często daje nowe bateryjki na resztę "właściwego", "normalnego" funkcjonowania.


Ja, pojawiłem się tam trochę przypadkiem stawiając sobie cel, wyzwanie - upraszczając potrzebę zrobienia zdjęć do myśli: " bo to ważny temat" ... tymczasem wystarczyła chwila by mój cel z zamierzonego stał się drugoplanowy. I celem stałem się sam ... celem swojego własnego postrzegania rzeczywistości i potrzeby akceptacji przez tą rzeczywistość, żeby być szczerym wobec tego gdzie zostałem zaproszony i tej lawiny emocji jakimi zostałem poczęstowany.


Poznajcie "Bohaterów" moich, uśmiechniętych zdjęć w ich realnej rzeczywistości ... zapraszam Klub Pod Kolumnami sobota 14 września godz. 17:00





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz